E-strony – strony internetowe

Tworzenie witryny internetowej – kontakt z kontrahentem

Styczeń 30, 2014, autor: olsza

Od początku obecności pojęcia powstawanie stron internetowych w formie komercyjnej istnieje jeden nieunikniony detal – kontakt z klientem. Tworzenie witryny www dla klienta wiąże się z koniecznością dobrych relcji. W wielu wypadkach wizja zleceniodawcy stoi w sprzeczności z twórczością projektantów. Dlaczego tak jest i skąd bierze się problem?

Otóż osoby bądź korporacje świadczące specjalistyczne usługi mają duże praktykę w tym co robią. Z tego także powodu zwyczajnie wiedzą, w jaki sposób warto stworzyć stronę żeby ta przyniosła oczekiwany dochód pieniężny. Istnieje wiele mniejszych bądź większych czynników, które posiadają swoje uzasadnienie w przygotowaniu. Np SEO (ang. Search engine optimization) już na poziomie kreowania witryny to skomplikowane zadanie, o którym kontrahenci w większości sytuacji nie posiadają pojęcia.

Jak pogodzić obydwie strony, żeby dojść do porozumienia. Otóż rozwiązanie jest bardzo zwyczajne i najprawdopodobniej najskuteczniejsze – kompromis. Niejednokrotnie będziemy musieli dojść do pewnych ustępstw, żeby klienci przystali na współpracę. Projektantów stron ratowć może jedynie bardzo dobra argumentacja własnych działań. Na przykład. dlaczego logo powinno być w formie tekstowej a nie graficznej, dlaczego warto pisać łatwe w odbiorze artykuły oraz wiele, wiele więcej.

Przy dobrych kontaktach kontrahenci skłonni są do zaufania naszemu doświadczeniu.

Strony internetowe – ciekawostki
Pierwsza strona internetowa, która powstała na świecie zbudowana była o elementy HTML. Zaistniała ona 6 Sierpnia 1992r i została założona przez brytyjskiego naukowca Tim Berners-Lee. Obecnie istnieje pod tym samym adresem co na początku i można przejrzeć i porównać dzisiejsze strony internetowe z tą, pierwszą.